7 dôvodov, prečo by každá firma mala mať web stránku!

01.01.2010 00:00

1. Neprenechajte miesto konkurencii! Väčšina firiem dnes pri hľadaní dodávateľov využíva internet. Ak ešte nemáte vlastnú web prezentáciu a Váš konkurent ju má, tak Váš konkurent získal konkurenčnú výhodu a pravdepodobne preberie možný obchod. Preto by ste nemali dlho čakať a byť Vy ten, koho internetová prezentácia bude oslovovať nových zákazníkov. 

 

2. Zákazníci Vás nájdu na internete. Väčšina zákazníkov používa pri hľadaní služieb a výrobkov internet. Internet slúži v dnešnej dobe ako nástroj na vyhľadanie toho správneho predajcu, ktorý spĺňa všetky predstavy záujemcu – či už o cene, kvalite alebo iných kritériách. Kupujúci takto ušetrí veľa času a zdrojov na cestovanie, ktoré by musel vynaložiť pri bežnom obstaraní informácii formou návštev firiem, prezerania a porovnávania výrobkov/služieb. S kvalitnou internetovou prezentáciou ušetríte svojim zákazníkom čas a spríjemníte im hľadanie a nákup. 

 

3. Získanie prvých pozícií vo vyhľadávačoch trvá určitý čas. Zobrazovanie web prezentácie na popredných miestach vo výsledkoch vyhľadávania je pre Vaše podnikanie dôležité - privádza nových návštevníkov na Váš web bez ďalších vynaložených nákladov na reklamu a propagáciu. 

Vaša web stránka však nebude prvá za jednu noc. Zvyčajne to trvá aj dva, tri mesiace, pokiaľ začne stránka (ak je správne optimalizovaná pre vyhľadávače) bodovať vysoko vo výsledkoch vyhľadávania. Preto nečakajte dlho a investujte čím skôr do profesionálnej web prezentácie!

 

4. Vaši známi Vám môžu urobiť reklamu. V dnešnej dobe sa informácie najlepšie a najjednoduchšie šíria pomocou internetovej stránky. Na svojej stránke máte uverejnené kompletné informácie o Vašej firme. Keď Váš známy alebo dobrý zákazník chce Vašu firmu odporučiť ďalej, stačí aby si pamätal názov Vašej web stránky a jednoducho ju sprostredkoval ďalej svojím známym... Ušetríte tým čas sebe i svojím ochotným zákazníkom. 

Web stránka je Vaša najlepšia vizitka!

 

5. Web stránka je cenovo výhodná. Rastúci počet zákazníkov kontaktovaných prostredníctvom Vašej web stránky a nízke prevádzkové náklady sú oveľa výhodnejšie ako bežné spôsoby – napr. osobné kontaktovanie zákazníkov alebo účasť na veľtrhoch.

Ak uvážite návratnosť investície, čiže náklady investované do tvorby kvalitnej web prezentácie a zisk, ktorý vám Vaša nová web prezentácia prinesie, zistíte, že investovať do tvorby profesionálnych stránok je veľmi výhodné (nielen z dlhodobého hľadiska).

 

6. Katalóg produktov na web stránke. Katalóg produktov už nemusíte mať vytlačený ako brožúru, stačí, ak ho máte na svojej web stránke. Tu je obsah vždy aktuálny, prehľadný a ušetríte za tlač a distribúciu brožúry do rúk zákazníka. Zákazník si na Vašej web stránke oveľa rýchlejšie nájde produkt, ktorý ho zaujíma. Takisto získate možnosť rýchlej zmeny informácií o produkte.

 

7. Prezentácia firmy. Čo je rovnako dôležité, web prezentácia vytvára najlepší a najucelenejší obraz o Vašej spoločnosti. Nemusíte navštíviť ani firmu, ani telefonovať so sekretárkou a viete si ľahko urobiť obraz o firme. Vašu web stránku naaranžujeme tak, aby návštevník dostal ten správny pozitívny pocit z Vašej spoločnosti a kontaktoval Vás.